Adina -

Preliminärt antagningsbesked!

Kategori: förberedelser inför LA

Kollade min mail idag och gissa vad som fanns där? Mitt preliminära antagningsbesked!!! vilket betyder att jag kommit in på skolan, om min ansökan till CSN blir godkänd. Mitt antagningsbesked skickades in till CSN idag så om några dagar får jag hem beslutet från dom och ska då skickas till skolan, sen kan jag äntligen få mitt officiella antagningsbrev!

Ni anar inte hur sjukt glad jag blev när jag läste brevet imorse, ord kan inte beskriva hur sjukt detta känns, att om 5 månader flyger jag till andra sidan jorden och bosätter mig där i minst 1 år! Kan fortfarande inte fatta det. Har så sjukt mycket jag måste göra innan flytten, så tiden kommer förmodligen gå väldigt fort. Vilket är BRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: