Adina -

AB IMO PECTORE - för alltid i mitt hjärta

Kategori: Allmänt

Var ner på stan tidigare för lite ärenden och sen har dagen mest bestått av att söka runt på internet om grejer inför USA. Min pojkvän säger att jag sitter fastklistrad framför datorn helatiden, vilket nog stämmer. Men det är nästintill omöjligt att inte söka runt efter saker man undrar över. Det dyker ju upp frågor i huvudet helatiden! Läser desutom lite bloggar om tjejer som är nere i Los Angeles nu och pluggar på den skolan jag ska till, vilket gör att jag längtar ännu mer till jag också får hoppa på planet ner till paradiset!
 
Just nu vill jag att min fina vän Lollo ska komma hem! Hon är i Libanon och har varit borta i 3 veckor nu, alledes för länge enligt mig! så nu tycker jag att det är dags för henne att komma hem till mig!
 
Btw. Ab imo pectore, som rubriken lyder, har jag och Lollo intatuerat på foten som en vänskapstatuering till varann:) och det som är lite extra speciellt är att vi själva har gjort det på varann ;) 
Lollo med tatueringsmaskinen, gissa om jag var nervös där!
Lollo tatuering , som jag har gjort.
Min, som lollo har gjort :) 
 
dock sög maskinen och tatueringarna är inte supersnygga precis. Men som både Lollo och jag har sagt, det är betydelsen som spelar roll och vi är nöjda ändå :) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: