Adina -

Hemma är alltid bäst!

Kategori: Allmänt

Längtar lite till helgen då jag ska till Fagersta där mina föräldrar bor. Mamma har nyligen köpt hus och rustat upp hela skiten. Favoritstället är garanterat badrummet! Ett glas vin, tända ljus, skön musik och bad i bubbelbadkaret är spikat på torsdag! Som godis för själen. Sen fredag eller lördag blir det troligtvis utgång. Känns som det var evigheter sen som jag var ute på krogen sist! Kul att få träffa allt gammalt folk som man brukade umgås med förr i tiden.

Rätt så sjukt att jag kan längta till Fagersta, staden som jag hatade och flyttade ifrån så fort jag fick chansen. Dock är det faktiskt mysigt att kunna åka dit och umgås med mina kära vänner men sen kunna åka därifrån när man tröttnar igen;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: